Από την πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα που διοργανώθηκε στο Τμήμα Ηπείρου του ΤΕΕ, με θέμα “Οι εξελίξεις στην Τεχνολογία και ο νέος ρόλος των Μηχανικών”



Από την πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα που διοργανώθηκε στο Τμήμα Ηπείρου του ΤΕΕ, με θέμα “Οι εξελίξεις στην Τεχνολογία και ο νέος ρόλος των Μηχανικών”






Το ΔΣ του ΠΑ.Σ.Μ.Ε.Υ. σας προσκαλεί στο πρώτο Meet-up που διοργανώνεται στα Ιωάννινα. Παράλληλα θα ακολουθήσει και η κοπή της πίτας. Σας προσκαλούμε όλους!!!!! Δευτέρα 02/03/2026 στο cafe Hoxton στην